مشاوره برندسازی در کرج

مشاوره برندسازی در کرج را باید جدی بگیریم؟؟؟

 

 

من در مقاله ای به صورت تخصصی و مفصل در مورد لزوم و نحوه استفاده از مشاوره برندسازی توضیح داده‌ام. در این نوشته می‌خواهم کمی در مورد وضعیت اقتصادی شهر کرج صحبت کرده و در مورد لزوم مشاوره برندسازی در کرج توضیح دهم. قبل از اینکه بخواهیم مشاوره برندسازی در کرج را بررسی نماییم، بهتر است کمی در مورد شرایط شهر کرج توضیح داده و بیان نمایم که چرا از بین تمام شهرهای ایران، کرج را انتخاب نموده‌ام.

دلایل اهمیت استراتژیک شهر کرج

طبق اطلاعات موجود در وب سایت اداره آمار، جمعیت شهر کرج در سرشماری سال ۱۳۹۵ تقریباً ۱٫۵ میلیون نفر بوده است که با احتساب جمعیت حومه کرج، این عدد به ۱٫۹ میلیون نفر می‌رسد. کرج چهارمین شهر پر جمعیت ایران و بیست و دومین کلان‌شهر پر جمعیت خاورمیانه می‌باشد. کرج بعد از تهران، بزرگترین شهر مهاجرپذیر ایران می‌باشد و به همین دلیل به آن لقب «ایران کوچک» را داده‌اند. جمعیت این شهر نسبت به سایر کلان‌شهرهای ایران جوان‌تر بوده و بیشترین میزان زاد و ولد را به خود اختصاص داده است. نکته نهایی در مورد شهر کرج این است که این شهر در میان سایر کلان‌شهرهای ایران، بیشترین میزان رشد جمعیت را به خود اختصاص داده است.